toughest

 2015-05-20    21:15:00   av:Jennyhellstrom
 
Det är mycket lopp jag har framför mig nu. Om en vecka är det blodomloppet, i höst är det både tjejmilen & color me rad. Nu har jag tydligen lovat att jag skall vara med i toughest nästa år också. Jag var ju & tittade på det när det hölls i lördags & fy säger jag bara. Det knöt sig i magen bara av att titta på alla som var med! Stor applåd till er alla :) 
 
Antar att det kan vara dags för att lägga i en hög växel så att man är tränad till allt detta! kör, bara kör! 
 
 Kickan

Vi kommer äga banan tillsammans

 2015-05-20    22:35:13     URL: http://juliussonkickan.blogg.se/
 helle

Åh så kul med Thoughest!!
Heja!
Vart ligger Utegymmet någonstans som du tränar i på sista bilden? :)

Svar: Både kul & spännande, lär slå ihjäl mig! ;D Det ligger på nydala typ, vid en skidbacke!
Jenny

 2015-05-21    09:12:43
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!