söndag!

 2015-05-24    13:12:00   av:Jennyhellstrom
Idag tog jag mig en liten sovmorgon & sedan bar det av på en springtur tillsammans med Jessica! Blev kanske ca 4 km sammanlagt & usch vad min kondition är hopplös, även min motivation. Jag känner att benen och resten av kroppen orkar så mycket mer men mitt psyke lägger av. Därför är det bra att jag tränar tillsammans med någon, som kan pusha mig lite extra. När jag kom hem så fick det även bli lite styrketräning! Om 3 dagar är det dags för blodomloppet! 
 
Nu blir det plugg hela dagen! Hade verkligen velat ha mer morgon- och dagssol här hemma så man hade kunnat sitta på balkongen & pluggat. Här får vi bara kvällssol men då är det för kallt ;/
 
Börjar bli lite för varmt att springa klädd såhär nu! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!