Gött!

 2015-05-27    23:35:00   av:Jennyhellstrom
Haft ett fullspäckat schema idag! Försov mig i morse så direkt när jag vaknade så for jag till praktiken (har jag sagt att jag fått punktering på cykeln dessutom?) så var där från 8.30-14.30 och sedan arbetade jag i 2h. Direkt efter det så tog jag mig hem, slängde i mig mat och drog ner mot blodomloppet! 

Jag hade tänkt springa 5km och inte fokusera på någon tid. Jg vart glad bara om jag skulle klara av att springa och ta mig igenom loppet men när jag väl sprang så vart jag så full av energi och blev så taggad på att komma om annat folk så jag gasade på rätt bra ändå! Fick i alla fall en sluttid på 33.36 minuter och det är jag sjukt stolt över eftersom jag ej tränat så mycket. Har precis börjat komma igång med löpningen och nu vet jag att kroppen enkelt klarar 5km, allt sitter i huvudet! 
 
mina fina bruttor ♥ åh så jag kommer sakna ihjäl mig efter er i sommar. 



Nu har jag dessutom skickat in terminens sista inlämning! Den har hängt över mig som en tung sten i några dagar så var skönt att bli av med den. Nu är det bara en redovisning kvar den 4/6 och sen får jag gå på sommarlov! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!