Det vet du!

 2015-05-01    21:00:00   av:Jennyhellstrom
 


En väldigt skön & peppande låt för er som skall festa till det ikväll! Eller göra som jag, stå själv i vardagsrummet & träna/dansa :D Det är ganska gött att bara fucka ur när det varit en lång & tuff vecka! Lyssna & tagga inför helg! 
 
Förlåt för mitt bittra inlägg tidigare idag! Jag tog mig faktiskt i kragen & cyklade ner till stan en sväng, hittade dock ingenting mer än en ny body butter från bodyshop! Men jag fick ju motion iaf, blev väl ca 1.5mil! Sen har jag bara tagit det lugnt, fram tills nu då jag fick ett ryck att sätta på hög musik & bara gå helt crazybananaz Trevlig helg :) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!