fuck it all.

 2015-05-13    18:09:00   av:Jennyhellstrom
 


Jag har lagt upp denna video/låt tidigare men det är en sån dag idag. Den beskriver mina känslor så bra just nu! Min handledare är dock helt underbar så jag fick gå hem redan vid 10.40 idag för att plugga. & har suttit framför datorn sedan dess i princip. Jag är ännu inte klar med denna tråkiga uppgiften men den ska in senast 23.59 så det skall väl hinnas med. Jag börjar närma mig mitt slut men vill göra så himla mycket annat än att skriva på detta just nu. Ja, nu vet ni i alla fall varför jag ej uppdaterar någonting. Imorgon är det studiedag så då lär ni höra mer från mig :) chaio! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!