Eurovision!

 2015-05-24    13:10:07   av:Jennyhellstrom
Igår var jag hemma hos amanda en sväng! Där var det fint umgänge, spelkväll & sedan slog det över till Eurovision! En mycket trevlig kväll, tack amanda ♥ Senare på kvällen så cyklade jag & jessica hem till mig och såg klart finalen. Det är lika hemskt och underbart varje gång, sitter på helspänn och får hjärtklappning. Egentligen vet jag inte varför man blir så himla exalterad men igår var det något extra. Hade det stått mellan Sverige och Italien så hade jag nog tagit det lite lugnare, för tycker italien var värdiga vinnare också men inte ryssland, så när det stod mellan oss & dem så blev jag så himla nervös! 
 
& vad många ballader/duetter det var igår, typ 22/27st. Snark! 
 
Dubbelbilder på den, bara för att visa hur glada vi var igårnatt! :D 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!