en vecka kvar!!

 2015-05-30    10:33:58   av:Jennyhellstrom
Jag kan inte förstå att det snart är 1 juni?! om 8 dagar är jag på väg hem och om 5 dagar går jag på sommarlov ♥ Jag längtar så mycket efter fint väder. Jag längtar efter soliga mornar när man kan börja dagen med att ligga i solen, äta jordgubbar med mjölk till frukost, fina sommarkläder, mina bröders student, midsommarafton & grillkvällar m.m. 
 
För er som undrar så kommer jag för tredje året arbeta inom hemtjänsten. Jag var på en arbetsintervju för ett fritidshem men de sökte egentligen en som kunde arbeta heltid fram till vintern, så det blev tyvärr ingenting. Förra året jobbade jag hela tiden och hade inte mycket ork kvar till annat så i sommar kommer jag endast arbeta 75% och har fått ett helt fantastiskt schema med 7.15-14.00 måndag till fredag, kan det bli bättre? Sen kommer jag såklart få arbeta så mycket jag vill då det oftast behövs i hemtjänsten. 
 
Nu börjar jag verkligen verkligen verkligen längta ihjäl mig efter sommar och alla där hemma i Jönköping. Jag ser fram emot att få börja jobba & ta en paus från plugget en stund. När man har jobbat så är man ledig, det är så skönt. Då kan man göra vad man vill, tills det är dags för nästa arbetspass. Men när man studerar så hänger det över en hela tiden, man kan alltid plugga lite till. 
 
Familjens sommarstuga är riktig sommar för mig ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!