bloggar dåligt.

 2015-05-18    17:55:00   av:Jennyhellstrom
Vad jag bloggar dåligt men det är så fullt upp i mitt liv just nu med VFU, uppgifter, träning och vänner. Helgen har varit så gott som fullspikad med olika människor och olika aktiviteter. Idag har jag påbörjat mitt temaarbete på vfu-platsen. Det är tema ormar och allting har startat bra! Vi såg lite olika filmer, samtalade, pysslade och kom på lite frågor inför morgondagen. Imorgon har jag nämligen fixat så att det kommer en man från gamla tropikhuset med 2-3st ormar till oss :) är lite nervös men ska samtidigt bli så himla roligt! 
 
vill ha sommar & värme nu, längtar efter mina fina vänner där hemma ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!