VFU

 2015-03-27    15:32:00   av:Jennyhellstrom
Igår var det dags för att påbörja en 10veckors lång VFU (Verksamhetsförlagd utbildning). Jag är på samma skola som jag varit de andra gångerna & där jag även extrajobbat lite :) Trivs väldigt bra där och första dagen började med en rivstart då det var föräldrafika den dagen, full rulle med andra ord! Är väldigt skönt att vara ute på VFU igen & slippa Universitetet ett tag men samtidigt är jag så nervös. Nu gäller det att passa på att utnyttja dessa veckor, utmana sig själv & försöka ta in så mycket som möjligt :)
 
Jag & bustis en fin "vårdag", så ser det inte ut längre kan jag tala om. Rena vintern här uppe i Norrland igen! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!