uppdate!

 2015-03-07    20:41:00   av:Jennyhellstrom
Igår var det kalas! Mycket trevlig kväll med god mat, fint sällskap & underbara barn. Lilla Tove frågade om hon kunde få sova hos oss snart igen & mitt hjärta smälte lite. Så ska försöka finna en lucka då tösa kan komma hit snart, det var så mysigt sist ♥ Lilla Viggo verkade vara nöjd med sina presenter han fick iaf, lillpojken som börjat bli så stor. Tänk vad tiden går! 
 
Jag & fredrik har fått någon dille på att se en massa stå-upp komiker nu på senaste tiden så igårkväll när vi kom hem så såg vi såklart på kevin hart, vad annars? Avsluta varje kväll med en massa skratt, tillsammans med min finaste människa! :) 
 
Idag har jag & fredrik varit en sväng i stan faktiskt, var så mysigt att strosa runt med honom, länge sedan vi åkte iväg till stan bara vi två. Jag fick med mig en tröja & ett par löparskor hem :) hör & häpna, jag ska börja träna igen - äntligen! Inte gymmet denna gången utan jag ska börja löpa. Får se hur länge jag kan hålla på innan jag tröttnar men skall försöka så gott jag kan, vet dock att mitt tålamod inom löpning brukar vara kort, blir så uttråkad av att bara springa men skall försöka få med mig sambon ut någon gång i veckan i alla fall så vi kan pusha varandra lite! Nu ikväll har jag fått iväg fredrik på en liten grabbkväll & jag sitter framför melodifestivalen såklart! Trevlig kväll allihopa :) 
 
Glömde ta nya bilder igår så får bli en bild från toves födelsedag ♥ finaste tösen! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!