min helg.

 2015-03-02    19:18:29   av:Jennyhellstrom
I helgen har jag tyckt synd om mig själv. Jag har varit illamående, febrig & yr. När det äntligen börjar försvinna så kommer istället en kraftig förkylning med snorig näsa, huvudvärk & ont i halsen! Fredrik har fått vara min slav i helgen, han har tagit så väl hand om mig medan jag knappt orkat lyfta mitt arsle från soffan. Min fina samboälskling ♥ igår hade jag i alla fall lite kvalitetstid med kickan, det behövdes. Vi tog en sväng på stan & jag fick med mig så mycket fint hem men det bästa var att få umgås med henne :) 
 
Två utav alla köp från igår, ett par jeans & en skinnjacka från JC! Det var halva reapriset, då får man passa på! 
Ett par Lee jeans, 245:- (ord. 800)
 
Crocker skinnjacka, storlek s, 250:- (ord 999) 
 Kickan

Riktigt snygga köp och fantastisk kvalitetstid , 😘 får så mycket extra energi när vi umgås. Har du hunnit testa teet ?

Svar: Teet var helt klart godkänt :D <3
Jenny

 2015-03-02    20:23:20     URL: http://juliussonkickan.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!