Kattdejt!

 2015-03-10    21:54:00   av:Jennyhellstrom
Ikväll har jag & zekis varit hemma hos Jessica & Per på kattdejt! De är snälla & hjälper mig med kattvakt över påsken men vi vill ses några gånger innan för att stämma av ifall katterna fungerar bra ihop eller inte! För att vara första gången katterna träffas så tycker jag att det fungerade väldigt bra faktiskt så jag ser positivt på detta. Självklart är de lite avvaktande mot varandra till en början men man märkte att ju längre tiden gick så blev de mer bekväma, avslappade & vana vid varandra! J & P verkar vara så himla fina människor så litar på dem till att ta hand om min prins :) Blir en till dejt nästa vecka så att de får vänja sig vid varandra :)
 
Haha, Zeke & Lovis har bytt kattbur med varandra! 
 Jessica

Åh det värmer i hjärtat Jenny, tack för de fina orden! <3 Jag kan inget annat än att säga detsamma, finafinafina Jenny! Puss och kram påre! <3

 2015-03-11    07:52:28     URL: http://jessicavanman.blogg.se
 Erica

Vad kul :D <3

 2015-03-12    11:51:41     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!