frågor - 038 & 039.

 2015-03-26    16:56:00   av:Jennyhellstrom

038. Länka en bloggare som du tycker har det fint hemma

Då länkar jag till Anna sandström - http://lillaspindeln.blogg.se/ deras hem skulle jag ej tackat nej till! :) 

Jag hade ingen bra bild på deras hem så får bli en bild från bröllop/dop-festen som var hos dem, 1.5år sedan :)
 


039. Hiss & Diss - Ditt hem

Det jag dissar här hemma är vårt badrum, det är väldigt standard, tråkigt och skulle helt enkelt vilja göra en helrenovering där inne men det kostar skjortan & vet ej hur mycket man tjänar på det i längden. Skulle också vilja byta skåpsluckorna i köket, de är väldigt fula & inte lika vita som resten av lägenheten. 

Det jag vill hissa är väl att lägenheten är så ljus. Vi har fått till det väldigt modern men samtidigt shabby chic, som får det att kännas lite mer hemtrevligt och mysigt. Jag älskar vårt sovrum! & vi har balkong - nice! 

 Älskar vår fina romantiska tapet i sovrummet :')
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!