mina vänner.

 2015-06-02    08:04:08   av:Jennyhellstrom
I söndagskväll var jag över hos jessica. Där blev det filmkväll tillsammans med henne, linnea & kickan. Film, mycket godsaker & jessica fick sitt hår färgat, kan det bli mer girlsnight än så?
 
Jag undrar verkligen vad jag skulle ha gjort utan mina tjejer. Hur hade mitt liv sett ut utan dem nu när inte fredrik är här exempelvis? De förgyller mina dagar & är så himla fantastiska. De hjälper mig att handla, att fixa cykeln, tar med mig på event, har myskvällar, bio, middagar osvosv. Jag behöver nog inte skriva några namn för ni vet vilka ni är ♥ jag älskar er alla så mycket & är så himla tacksam för att jag har er i mitt liv. Jag vet att jag alltid kan räkna med er och att ni alltid finns där. Tack tack tack ♥
 
haha, får bli en bild på mig själv idag :)
 Kickan

Forever 😘

 2015-06-02    17:30:58
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!