Jag är grym!

 2015-06-02    21:10:31   av:Jennyhellstrom
 
Nu äntligen har jag fått tillbaka några uppgifter som vi lämnat in under denna kursen & jag fick bästa möjliga betyg på båda! Ibland måste man få skryta men hur grym är inte jag? Detta året har gått så fruktansvärt bra att jag nästan måste nypa mig i armen. Nu är det bara 1 uppgift att få tillbaka men den kändes bra! Idag skickade även min handledare in sina papper om hennes bedömning om mig och fick bästa möjliga betyg av henne också med tanke på att hon skrev att både hon & hennes kollegor vill ha mig som kollega i framtiden! :D 
 
Idag har jag vikt en bok åt henne & även köpt en liten ljuslykta som hon skall få imorgon, haft sån tur att få henne som handledare ♥ så imorgon är det praktik, sen arbeta några timmar & på torsdag är det redovisning, sen är det SOMMARLOV!! & på söndag åker jag hem & får äntligen träffa min familj & min fredrik igen, kan inte tänka på något annat. Just nu känns livet rätt gött! 
 Erica

Har gått bra för mig också, fått bra kommentarer på mina två uppgifter som jag fått tillbaka också :) Vi är bäst, ingen protest! Min handledare sa vid trepartssamtalet att hon tycker att jag redan är fullärd och färdig, haha :D

Svar: Åh så kul! :D det är vi verkligen! Jag kommer aldrig se mig själv som fullärd, kommer nog fortsätta utvecklas tills jag får i graven ;D
Jenny

 2015-06-02    21:19:29     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 kent.

Vad du är duktig. Grattis till allt du har gjort detta året. Kram

 2015-06-03    08:47:23
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!