Träning!

 2015-01-21    10:24:21   av:Jennyhellstrom
Igår var jag & tränade med Jessica på tenton! Gud så skönt det kändes, undra om man skall ge sig på att skaffa ett träningskort igen? Eller om man ska bli instruktör någonstans? Jag börjar känna mig alltför lat och otränad nu faktiskt. Jag har börjat känna mig så trött, jag är trött tidigt på kvällarna & jag kommer inte upp tidigt på morgonen längre som jag alltid gjorde när jag tränade, då var jag mycket piggare! Ja, vi får se helt enkelt :) 
 
Bild från 2013. Hade inte tackat nej till de benen! 
 Erica

Är lite trött och tänkte först att du hade tränat i de där kläderna XP Ut på en promenad och få frisk luft så att hjärncellerna kommer igång kanske, haha.

 2015-01-21    11:12:25     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!