Söndag!

 2015-01-18    10:27:03   av:Jennyhellstrom
 
Söndagmorgon! Vilken lugn & skön helg jag har haft. Jag har varit ganska förkyld så det har blivit lugnt hemma med lite film & mycket pluggande. Igår var jag över en sväng på lite myskväll med Jessica & Linnea, såg skräckis & pratade på om allt möjligt! 
 
Helt nyduschad & fräsch, ska väl se något avsnitt av en serie och sedan blir det fokus på att bli helt klar & nöjd med rapporten eftersom den skall vara inlämnad imorgon. Jag är så less på denna rapport så ni anar inte, hoppas jag blir godkänd på en gång & aldrig mer behöver se den! 
 hanniii

Ååh sån fin bild! <3 Min babe!!

 2015-01-18    16:22:24     URL: http://obeerghanna.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!