Sammanfattning, del 3

 2015-01-02    12:03:18   av:Jennyhellstrom
JUNI 
 
Jag tog sommarlov! 1 år av 3 avklarade! 
 
Jag hade världens bästa midsommarafton! 
 
Träffade dessa efterlängtade igen ♥
 
Randombild - började sommarjobba, ganska mycket!
 
Utöver jobb så försökte jag finna tid för familj & vänner!
 
JULI 
 
Var i ullared med svärmor & f ♥
 
Grillkvällar ♥
 
Träffade två gamla favoriter! :)
 
Välkomnade lilla rufus in i familjen! :') 
 
Spenderade många dagar vid sjön, här är en av alla gånger med f, elin & richard :)
 
Träffade daniellas & timmys lilla valp & spenderade en dag ute i Drefseryd :)
 
Hade en mardrömsdag hos veterinären då vi fick reda på hur illa det var med zekes tänder.. 
 
AUGUSTI 
 
Hade många mysstunder med dessa två ♥ & zeke opererades för första gången! 
 
Var i stadsparken med daniella, charlie & bustis :) 
 
Årliga kräftfisket tillsammans med familjen ♥
 
Kom hem till Ume igen! 
 
Gud tog en ängel ifrån oss. 
 
Svärfar var uppe & hjälpte oss lägga golv! 
 
Denna sommaren var otroligt bra & väldigt varm, dock jobbade jag typ 80% så ej mycket bilder! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!