mysigaste dagen på länge.

 2015-01-31    12:07:00   av:Jennyhellstrom
Igår så spenderade jag dagen med lite pyssel på förmiddagen, plugg & fix här hemma. Vid 14.30 åkte jag & kickan in till stan för att möta upp Jessica. Det blev två timmars strosande runt i staden & jag fick med mig ett linne, eos lipsyl, en fin teaburk & té hem! Sen blev det middag på Norrlandsoperan. Det blev en god buffé som lärarförbundet bjöd oss på! Hade en riktigt mysig kväll med mina favoriter med god mat, tända ljus & fint sällskap med prat & skratt!

 
Efteråt gick vi till filmstaden & hämtade ut våra biljetter till fifty shades of grey som vi skall se med tre tjejer till, den 15/2 :) sen fick vi någon spontanidé att åka hem till mig & dricka vin! Fick slänga in sambon i sovrummet & så hade vi damer en trevlig kväll i vardagsrummet framför lite film & ännu mera prat. Vid 00.00 var vi alla helt slut & gick skilda vägar. Tack för bästa dagen på länge ♥
 
Här var vi pigga!
 helle

så mysigt du ser ut att ha i ditt vardagsrum! :)

Svar: åh, tack helle! (a) :D
Jenny

 2015-01-31    20:44:56
 Erica

Vilken diss :O Harry Potter?! ;)

 2015-01-31    22:54:13     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!