Fråga 027.

 2015-01-17    15:06:04   av:Jennyhellstrom

Är du noga med vad för slags bilder och information du delar med dig av (och inte) på sociala medier?
(den här 365-dagars utmaningen har ej gått något vidare men nu försöker vi igen!)

Ja det måste jag nog säga att jag är faktiskt. Jag skulle givetvis aldrig lägga upp känslig eller privat information 
om någon annan person än mig själv på internet, inte heller några bilder som jag kan tänka mig skulle ogillas 
av någon. När det kommer till mig själv så tänker jag nog mig inte så mycket för innan jag publicerar någonting, 
dock så kan jag komma på mig själv i efterhand att sådär privat kanske jag inte skulle vara, & tar bort det. 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!