forever alone på alla hjärtans dag!

 2015-01-25    13:35:38   av:Jennyhellstrom
På alla hjärtans dag så skall fredrik iväg på en sittning som han väldigt gärna ville gå på eftersom det har någonting med jakten att göra.. Så den kvällen är jag forever alone, får se vad jag hittar på för någonting roligt! Antingen hittar jag på något med någon, följer med hanna till Piteå eller sitter ensam hemma med katten ♥
 
Men den 15e så blir det dejt med mina fina tjejer, då är det dags för lite tantsnusk i form av bio - fifty shades of grey :'D 
 
 
Jag har böckerna hemma, dock bara läst 3/4 av första så kanske dags att börja "plugga" (a)
 Hanniii

Du ska med till Piteå! Jag har redan räknat med dig! <3

 2015-01-25    17:50:50     URL: http://oberghannaa.blogg.se
 Hanniiii

ooops, obeerghanna.blogg.se ^^

 2015-01-26    13:20:52
 Kickan

Hade jag inte haft svärföräldrarna här så hade jag kommit å hållt dig sällskap <3

Svar: typiskt :( det hade varit mysigt!
Jenny

 2015-01-27    15:05:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!