finally!

 2015-01-09    00:29:08   av:Jennyhellstrom
Zeke med sitt paket han fick i julklapp - en leksak med kattmynta i = han var helt crazybananaz! 
 
Nu, ca 00.20 har jag äntligen blivit "klar" och skickat in min rapport! Så på tisdag så skall en klasskompis göra en opponering på den och sedan är det bara till att sätta sig ner i skiten igen för att finslipa det sista! Jag känner mig inte alls nöjd denna gången & vet att det säkerligen kommer finnas synpunkter på vissa saker men orkade verkligen inte sitta mer med den, det får gå som det går nu. Det är som sagt bara ett opponeringstillfälle, alltså ännu ett lärtillfälle egentligen. Sedan skall rapporten inte in förrän den 19/1 och då är det betyg som gäller så då är det med serious! 
 
Nu ska jag bädda ner mig hos fredrik, hör hur han ligger och småsnarkar från sovrummet :') Bara jag & zeke vakna just nu!
Godnatt allihopa ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!