Basenji!

 2015-01-23    17:00:10   av:Jennyhellstrom
 
 
Jag har i flera år velat ha en finsk lapphund, men nu på mindre än 5 minuter så blev jag helt förälskad i en ny ras som jag bara måste ha, ska bara försöka övertala min envisa sambo! Rasen heter Basenji och är den enda rasen i världen som inte kan skälla, den har däremot ett läte som gör att det låter som att den joddlar, så gulligt! Dessutom är den väldigt renlig av sig, tvättar sig likt en katt tydligen och passar bra i familj & i lägenhet - perfekt för mig! Om några år måste jag ha en liten sån här vovsing ♥
 
Titta vad söt :') jag smälter. 
 Hannii

jag för sötdöden vilken fruktansvärt söt valp de där var!! :D ;*

 2015-01-23    23:46:18     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 Erica

De är riktigt fina :D

 2015-01-24    02:09:55     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!