äntligen!

 2015-01-20    07:57:06   av:Jennyhellstrom
 
 
Igår skickade jag äntligen in min rapport. Ni anar inte hur otroligt skönt det var, så fort jag klickade på "lämna in" så släpptes en sån sten från mina axlar. Nu har vi påbörjat en ny kurs som skiljer sig en hel del från den vi nyss haft. Den vi hade innebar ungefär två seminarium & en stor rapport, den nya kursen innehåller istället ca 11st uppgifter, så det blir lite mer tempo på denna :) Tänk att jag nu är halvvägs i utbildning, yey! 
 
Idag blir det att börja skriva klart kursens första uppgift, som redan skall vara inlämnad i eftermiddag! Annars blir det nog en lugn dag, med 2 timmars föreläsning, plugg & lite fix här hemma :) see u later!
 Madde

11 uppgifter?? Oj.. Ni verkar ha det väldigt tufft! Hoppas det går bra på nya kursen! :)

Svar: Ja det är tufft! Men förhoppningsvis ger det något i slutändan :) tack!
Jenny

 2015-01-20    08:41:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!