<3

 2015-01-06    14:18:59   av:Jennyhellstrom
Hittade en bild från Nyårsafton från evelinas blogg :) gonna miss u! 
 
Det har varit fullt upp sedan vi kom hem. Vi var tvugna att fara & handla, hämta posten hos sandra & johannes, hämta mina posters från coop, packa upp & städa. Just nu har jag ätit lite & sitter nu och brottas med min rapport! Känns som att jag aldrig riktigt kommer bli nöjd med den men det får bli som det blir just nu! Är så lyckligt lottad som har min fina hanna som ställer upp & lugnar ner mig, utan henne hade jag nog haft panik över skolan just nu! ♥
 
Jag lovar att så fort min rapport är helt klar så kommer bloggen bli mycket bättre uppdaterad & bättre bilder! 
 Hannii

haha vet inte hur många Hanna du känner, men tar åt mig av de där ;) finns alltid här för dig vännen!! 💕

 2015-01-06    17:19:11     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 Evelina

<3

 2015-01-07    10:23:40     URL: http://nattstad.se/Evelinablomqvist
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!