trött.

 2015-02-08    00:19:41   av:Jennyhellstrom
en favorit utav alla lyktor jag har här hemma, den lyser upp så vackert! 
 
Jag är fortfarande vaken! Håller på att somna i soffan men måste hålla mig vaken tills fredrik ringer och vill hämtas. Det blåser som rena stormen ute så blir det att köra i kärringfart sen! Har ändrat lite på bloggen nu de senaste dagarna om ni märkt det? Det fick vara nog med vintern och nu kör vi på lite mer vårtema! Jag är nöjd i alla fall :) Imorgon/Idag (?) blir det loppis på nolia tillsammans med kickan & jessica, hoppas den är lika bra denna gången som förra! Hoppas ni alla sover gott ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!