kärleken blir större.

 2015-02-18    22:44:14   av:Jennyhellstrom
 



När jag först såg filmen fifty shades of grey så vart jag lite smått besviken faktiskt, men nu har jag fastnat för låten "Love me like you do" som är ifrån filmen, jag kan inte sluta lyssna och när jag lyssnar så tänker jag hela tiden på filmen & inser så här i efterhand att jag faktiskt tycker filmen är mycket bättre nu när jag hunnit smälta den lite, kommer absolut se den flera gånger! låten måste ni lyssna på, love it ♥
 Kickan

Den låten är helt fantastiskt bra

Svar: Mmmmmm <3
Jenny

 2015-02-19    07:30:51
 Madde

Den är så bra! Lyssnat på den flera gånger om dagen sen jag såg filmen :)

Svar: Ja verkligen, blir typ förälskad i filmen ännu mer när jag hör låten! :')
Jenny

 2015-02-19    17:47:18     URL: http://bymadde.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!