Graaaattis ♥

 2015-02-10    16:47:00   av:Jennyhellstrom
 
Grattis på födelsedagen svärmor! Jag hoppas att du har haft en riktigt bra dag, om lite mer än en vecka så är du här & då får vi uppvakta dig! Det finns nog ingen som kan gå mig på nerverna så som du (haha) men det finns samtidigt få människor i världen med ett lika stort & gott hjärta som Eleonore Lindqvist ♥ Ha en faaaaaantastisk dag, din gämla kääärring ♥
 Sväääärmor

Hahaha min goa Jenny! Tack så mycket, du är en helt fantastisk tjej som jag tycker så mycket om ❤️ Längtar efter att få krama dej - ska bli så kul att ses. Pusspuss från en glad käääring 😘😘😘❤️

 2015-02-10    22:17:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!