Finally!

 2015-02-24    19:44:00   av:Jennyhellstrom
Nu är det redan tisdag igen. Igår arbetade jag på ersängsskolan på dagen, sedan hem & plugga! Idag har jag arbetat igen, 10-16 och imorgon blir det 11-16 så blir mitt femte pass på knappt en vecka, känns bra faktiskt. Så länge skolan ej blir lidande så vill jag jobba så mycket som möjligt! Ikväll har jag äntligen skickat in det där tråkiga arbetet som vi hållt på med några veckor nu, vart så less på det så känns som en otrolig lättnad faktiskt! Nu ska jag lägga mig & bara glo på serier - The originals är favoriten just nu! Trevlig kväll allihopa :)
 
mina gosisar ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!