Februari

 2015-02-01    09:24:22   av:Jennyhellstrom
 
Nu är det redan 1 Februari. Jag kan inte förstå vart all tid tar vägen? Februari är i alla fall den månaden som jag gillar minst. Det händer inte mycket & det riktiga vintervädret kommer, vilket jag kan tycka är ca 2 månader för sent. Nu börjar man ju bli trött på vintern & ser fram emot våren! Men just i år så har jag lite småsaker att se fram emot faktiskt så kommer nog gå bra ändå & det ser ut att bli bra väder för scooteråkning! 
 
Igår var det en lugn dag med långpromenad med hunden, pyssla lite här hemma & på kvällen åkte vi en sväng till Erik för lite lördagsmys med barnen. Efteråt åkte vi hem & kollade på Hunger games 3 & jag tycker att den var helt okej faktiskt men eftersom de mest bygger upp inför part 2 så hände ej så mycket & man längtar mest efter nästa film. 
Idag skall jag städa, tvätta, pyssla, studera & sen är vi bjudna på middag hem till erik & anna igen, ser jag fram emot ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!