Bustis!

 2015-02-08    19:19:00   av:Jennyhellstrom
 
Min fina klasskompis Camilla är otroligt duktig på att måla så jag skickade en bild på bustis till henne, och nu har jag fått tillbaka resultatet. Ser ni hur otroligt bra & likt det är? Man ser verkligen i hela ansiktsuttrycket att det där är vår buster! Får skicka en bild på zeke sen också (a) Hon är så otroligt begåvad & duktig, tack cami! ♥ Nu måste jag bara köpa en fin ram till den så man kan sätta upp målningen någonstans!
 
Orginalbilden! 
 Kickan

Haha så länge kunde du hålla dig ;P

Svar: haha, gav bilden till fredrik så fort jag kom hem ;) kunde inte hålla mig alls, den är ju så fin!
Jenny

 2015-02-08    19:22:02
 Erica

Tänkte detsamma ;) :)

 2015-02-08    21:11:08     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!