Alla hjärtans dag!

 2015-02-14    10:54:00   av:Jennyhellstrom

Idag har fredrik jagat & i eftermiddag/kväll skall han iväg på en middag tillsammans med jaktvårdsföreningen på hans skola så vi firade lite alla hjärtans dag igår istället :) När han kom hem så hade han med sig en massa godsaker till mig. Jag hade en gång visat honom denna uggla som jag älskar men köpte den inte, nu hade han köpt den åt mig ♥ sen vet han att jag gillar tulpaner mer än rosor så fick en massa rosa fina tulpaner & lite fredagssnacks (a) världens bästa pojkvän/sambo! 
 
Igår var vi på kalas för Saga ute i sävar, hon fyllde 10år. Tänk vad tiden går fort, snart är hon tonåring! Var där till kl 21 sen åkte vi hem för lite fredagsmys! Idag blir det till att plugga hela dagen, sedan städa lite för ikväll kommer erica hit för att fira alla hjärtans dag tillsammans med mig :D blir till att äta god mat, se melodifestivalen & så skall jag lära henne bokvikning! längtar tills ikväll ♥
 Anonym

Den ugglan !! <3 <3 åh va avis jag blev

 2015-02-14    14:54:46
 Kickan

Den ugglan !! <3 <3 åh va avis jag blev

 2015-02-14    14:55:09
 Erica

Superfin uggla! Längtar tills ikväll jag också :D

 2015-02-14    16:26:11     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!