036.

 2015-02-04    16:36:00   av:Jennyhellstrom

Vilken stil har du hemma?

Vi har nu äntligen börjat få riktig ordning i lägenheten så som vi vill ha det. Det tar ett tag när man skaffar 
en helt ny lägenhet till att finna sin stil & att införskaffa sig allting. Jag skulle nog säga att vi har en modern stil 
blandat med mycket shabby chic, jag älskar det! :') mycket grått & vitt! Här kommer lite smakprov; 

 
Inte de bästa och mest skarpa bilderna kanske men systemkameran är inget vidare att fota med när det är mörkt & jag tycker inte bilderna blir bra med blixt, därför lite suddiga :) Jag trivs så bra i vår lägenhet, lägg dock märke till alla djurleksaker på golvet - de är överallt! Det är lite stökigt här hemma just nu men det går att leva med, behöver inte se ut som i en katalog alla dagar i veckan (a)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!