034.

 2015-02-02    16:01:37   av:Jennyhellstrom

Hur ser ditt drömhem ut?

 
Mitt drömhem ligger lite utanför stan. Det ska vara ett hus som är lagom till storlek - inte för litet & trångt men inte heller för stort & omysigt. Det ska finnas en stor uteplats så man kan grilla på kvällarna & äta frukost på morgorna. En stor trädgård är det viktigaste så att mina framtida barnen kan springa runt och leka, och så man får plats med en liten barnpool. Bygga snögubbar & ha snöbollskrig på vintrarna och på sommaren skall jag ha massa blommor! Själva huset ska vara vitt eller ljusgrått med vita knutar :) 
 
 
Själva insidan vet jag inte riktigt mer än att jag vill ha ett stort men ändå mysigt kök, med en liten köksö! 
Stilen skall vara mysig, modernt blandat med mycket shabby chic! :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!