032

 2015-02-02    15:34:41   av:Jennyhellstrom

Hiss & Diss - Sociala medier

 
+ Instagram 
 
 
Det jag gillar med instagram är att det är massa bilder där & endast bilder. Jag vill inte ha långa föredrag av vad folk gör just nu eller reklam osv. Det räcker med en bild & en kort text, det gillar jag. Det ska vara enkelt & stilrent :) 

 - Facebook 
 
 
Jag har inte varit speciellt förtjust i facebook alls de senaste åren faktiskt men man kan inte heller riktigt klippa banden till ett socialt medie som man hängt på så länge. Där har man alla gamla kontakter, bilder, nyheter & man kan hänga med lite grann vad som händer i livet hos gamla kamrater. Däremot så får den dissen av mig för det är alldeles för mycket reklam där. Reklam, hemsidor & videos som varken har med mig eller mina vänner att göra. Det är inte många av mina närmsta vänner som uppdaterar sin fb så det mesta består bara av reklam & videos på min facebook. Dock så har jag gått med i en grupp som heter återbruka mera & bokvikning - finner inspiration & idéer där, det kan vara kul :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!