zeke

 2015-12-05    19:22:56   av:Jennyhellstrom
 
Många som frågar hur min lilla älskling mår. Helt ärligt så vet jag inte säkert. Han mådde bra efter att vi varit hos veterinären men igår så kissade han blod igen. Jag ringde veterinären som sa att det var normalt nu medan han äter sin medicin och inte är riktigt frisk än, men är det inte bättre på måndag så skulle jag ringa till dem igen så får vi kolla upp ännu en gång vad som kan vara problemet. 
 
Annars verkar han okej, han äter och dricker som vanligt. Han börjar dock bli dålig i magen av all medicin men imorgon är sista kuren med metacam så det går nog över tills på måndag! Nu ikväll blir det lugnt för vår del, har satt på en julskräckis (a black christmas) dock är den sådär men innehåller två genre som jag gillar - skräck & jul! Hoppas alla får en fin kväll ♥
 Erica

Älskade Zeke ❤

Svar: <3 <3
Jenny

 2015-12-05    20:00:32     URL: http://gnussan.blogg.se
 Hannni

Vi håller alla tummar och tår och tassar vi har 😘

Svar: tack <3 <3
Jenny

 2015-12-05    20:51:00     URL: http://obeerghanna.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!