Veterinären igen.

 2015-12-02    12:18:02   av:Jennyhellstrom
 
Mattes lilla älskling. Just nu är han hos veterinären, igen. Denna stackars katt har fått stå ut med så mycket skit. Han är den snällaste katten jag någonsin träffat, men ändå för han stå ut med så mycket orättvisor. Han kissade blod i morse så veterinären tyckte att vi skulle komma in så fort som möjligt. Jag ringde Viktoria och hon var så himla snäll & skjutsade oss. Veterinären lät väldigt säker på att han har urinsten så de ska söva honom & kolla, tömma honom på kristaller osv. Förhoppningsvis är det inget allvarligt och han är snart hemma hos matte igen ♥
 
Tur att man har så fina vänner. Jag ringde Viktoria i morse och storgrät, hon tvekade inte en sekund utan kom hit så fort hon kunde. Vi körde till veterinären och sen efteråt skulle hon jobba, så hon lät mig låna hennes bil. Så när zeke är klar & hon slutat jobbet så skall jag hämta henne. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka henne för all hjälp, detta är guld värt. Är så himla tacksam för att jag får ha så fina vänner i mitt liv ♥
finaste viktoria ♥
 FELICIA

Hoppas att det går bra för Zeke! Han är jätte söt :)

Svar: Tack så mycket Felicia <3
Jenny

 2015-12-02    13:25:37     URL: http://fsturedahl.forme.se/
 Erica

Hoppas att Zeke mår bra och att han slipper mer orättvisor, det är ju faktiskt jul snart för pörskans! Vad underbart av Viktoria och vilken tur att hon kunde ställa upp <3

Svar: Hoppas jag med <3 ja verkligen!
Underbara du.
Jenny

 2015-12-02    13:34:58     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 hanni

Naw hoppas att han blir bra snart igen den där stilige lille missen 💕

Svar: Han verkar redan må bättre , hoppas bara att det håller i sig <3
Jenny

 2015-12-02    18:03:34     URL: http://obeerghanna.blogg.se/
 Madde

Har han fått komma hem lille missen? 😻

Svar: Han är hemma & mår bra nu :*
Jenny

 2015-12-03    16:01:48     URL: http://bymadde.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!