så less.

 2015-12-23    07:59:00   av:Jennyhellstrom
 
Nu är Zekes medicinkur slut & han kissar fortfarande blod. Jag är allvarligt talat så jävla less just nu. Jag är ledsen för hans skull för att han får gå igenom så himla mycket skit & han är den sista på jorden som förtjänar det för jag har aldrig mött en så snäll katt som zeke tidigare. Och jag är less för mina pengar i plånboken börjar ta slut. Jag är less på att ständigt slänga ut tusentals kronor på veterinärsbesök och hundratals kronor på medicin som aldrig hjälper. När skall eländet ta slut? Ska man ge sig snart?
 Hannni

Jag förstår att det känns tungt med att betala alla veterinär besök. Det låter hemskt men det är bara du som kan bestäma detta! Jag finns här om de skulle va nå, ge Zeke en chans till 💕

Svar: hanni <3
Jenny

 2015-12-23    09:20:55     URL: http://obeerghanna.blogg.se/
 Jenny

Åh fina zeke.."/ Jag hade verkligen börjat bli orolig för vad de för fel
när inget har hjälpt av det som veterinärerna har kommit med.
Ska man avakta eller fortsätta lägga ut pengar?
Jag skulle kunna bidra med en slant. Jag vet att det inte är billigt att besöka doktorn med sitt djur......

Svar: det verkar inte vara något allvarligt nu enligt veterinären, vi ska avvakta några veckor, om han inte skulle bli sämre sa hon. Tack för att du är en sån fin vän <3
Jenny

 2015-12-23    10:38:55
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!