Nu är dem här!

 2015-12-16    21:17:52   av:Jennyhellstrom


Nu är mina goa äntligen här, som jag har längtat! Känns helt overkligt! Vi har i alla fall ätit lite tacos & nu blir det nog bara att ta det lugnt resten av kvällen <3 

För er som undrar kring zeke så är det nu mycket mer klarhet än tidigare! Han har urinvägsinfektion & inte stress (kan vara lite stress också, de vet de inte). Så jag kan säga till alla som bor i Umeå att inte gå till djurkliniken på röbäck, de är arroganta & kollar inte noga! Idag var vi på vettris & det var mycket mer professionella & väldigt snälla med zeke! Han har dessutom inga sperminer, är alltså helt kastrerad (förra veterinären var ju osäker?). Så nu vet ni, han går på antibiotika nu & vi hoppas han är frisk om några dagar! 
 Erica

Här bjuder du på tacos och han ger dig fingret? Nej nu jävlar! ;) Skönt att höra om Zeke, ja självklart kan han vara lite stressad, är aldrig roligt att urinvägsinfektion. Hoppas han blir piggare snabbt nu ❤

 2015-12-16    21:20:17     URL: http://gnussan.blogg.se
 Hannni

Så skönt med Zeke! 💕 jag har tänkt på er mycket! Det glädjer mig att du äntligen har fått rätt hjälp 😊

 2015-12-16    23:09:35     URL: http://obeerghanna.blogg.se/
 Kent.

Skönt att du fått kolla han ordentligt nu kan du ju få julfrid!Kram

 2015-12-17    07:55:17
 Jess

Tänk att matte alltid vet bäst, 💕 Bra att du lita på dina instinkter och fortsatte att kämpa!

 2015-12-17    08:55:04
 jessigirl

Åh vad skönt och höra Jenny. Nä Röbäck är inget att lita på. Jag tyckte också det lät himla konstigt att han var stressad och kissade därför blod?! Skönt att du är nöjd med Vettris! Kram på dig och Zekis <3

 2015-12-17    10:49:38     URL: http://jessicavanman.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!