Juldagen

 2015-12-27    10:38:11   av:Jennyhellstrom


På juldagen var med med mina fantastiska vänner! Det började hemma hos Elina med henne, Johanna & Josefine! Var så himla roligt att få träffa Johanna & Josefine för det händer inte ofta nu förtiden men har känt dem båda väldigt länge! Det blev lite förfest & sedan vid 20.30 drog vi hem till Malin där ett gäng med snygga brudar väntade! Blev en massa spelade, lekande & dansande hela kvällen & jag hade så trevligt! Vid 01.30 drog vi mot evergreen & köpte oss lite fyllemat, sedan gick jag hem till Fredrik & sov där :) en toppenkväll med andra ord, måste göras om innan jag åker mot ume! 

Hemma hos Malin! Här är det lekdags!


På evergreen, ser på mig att jag börjar bli sliten! Fina Johanna! 

Malin & Elina <3 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!