Godmorgon!

 2015-12-16    08:25:12   av:Jennyhellstrom
 
Har varit uppe en stund nu. Det är så mycket som skall hinnas göra idag! Nu sitter jag med mitt skolarbete, som skall in senast idag men tror att jag börjar se ljuset i tunneln nu och börjar bli klar. Sedan skall jag hinna gå långpromend med buster, byta och tvätta sängkläder, städa, storhandla, vara hos veterinären med z, äta lunch osv. sedan vid 19 ikväll så kommer äntligen victor & evelina hit ♥ Jag ska försöka uppdatera lite under dagen men om det ekar tomt här så förstår ni nu varför! 
 Jess

Hur går de för z. Fick du nån klarhet

Svar: Urinvägsinfektion!
Jenny

 2015-12-16    21:01:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!