dejtnight och veterinär.

 2015-12-15    21:09:00   av:Jennyhellstrom
 
Glömde helt bort att ta bilder när jag var hos erica, vi måste bli bättre på det! Men nu har jag i alla fall kommit hem från en underbar kväll hos min superwoman! Det bjöds på fantastiskt god mat och lite mysstund med film & prat. Är så glad att ha en sån tjej som erica i mitt liv ♥ 
 
Var nere på djurmagazinet innan dejten ikväll och skulle ju köpa ny mat till zeke. Det slutade med att jag stod och pratade med två veterinärer och berättade vår situation. De blev väldigt nyfikna när jag sa att han var kastrerad men att förra veterinären hade sagt att de "tyckte" att det såg ut som att han hade lite spermier, men att jag borde strunta i detta. De som jag pratade med idag sa att en sån sak är ju väldigt enkel att se och att en veterinär inte borde "tro" en sån sak, och dessutom så borde man inte strunta i det. Med hans problem med urinen & spermier, så har vi bokat en tid för honom imorgon på Vettris. De verkar riktigt professionella och duktiga så hoppas att vi får en mer klar bild utav vad som är problemet med honom nu. 
 Erica

Tack så mycket för ikväll fina du <3 Hoppas det går bra hos veterinären imorgon och att de kommer fram till vad som kan vara fel för Zeke. Tänker på er hela tiden <3

Svar: Behövde komma till dig idag och få komma på lite andra tankar <3 vi håller tummarna för lillbebisen. Ikväll har han dock varit väldigt pigg, har legat & myst en stund hos mig, ätit en massa & inte varit på toa en enda gång!
Jenny

 2015-12-15    21:28:35     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Kickan

håller mina tummar ❤️

Svar: <3 <3
Jenny

 2015-12-15    23:56:57
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!