Bästa

 2015-12-02    21:33:00   av:Jennyhellstrom

Jag har de bästa vännerna i världen. Vid 19 ikväll kom min fina kickis hit och vad hade hon inte med sig om inte allting på bilden?! Hon känner mig alltför väl. Min dag har varit allt annat än rolig och ikväll kommer hon hit, ger mig underbart sällskap och en massa godsaker ♥ Dagen fick sig ett bra avslut. Tack kickan, för att du är en utav de mest fantastiska människor som jag känner! 
 Kickan

❤️❤️❤️😘😘😘

 2015-12-02    22:27:01
 hanni

Hade jag inte varit 21 mil från dej hade jag kommit med en megakram och en massa godsaker 😍😘😘❤💕💖

Svar: Åh, hanni <3 det vet jag, fina du!
Jenny

 2015-12-02    22:33:24     URL: http://obeerghanna.blogg.se/
 Erica

Åh vad underbart <3
Det är vid såna här tillfällen som en bil och körkort hade suttit fint, då hade man kunnat swisha förbi som en superhjälte (ja, inom rätt hastighet då)

Svar: du är en superhjälte ändå <3
Jenny

 2015-12-03    09:19:16     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!