2 år sedan.

 2015-08-17    19:51:51   av:Jennyhellstrom

Tänk att idag är det exakt två år sedan vi tog det stora klivet & flyttade upp till Norrland. För exakt två år sedan var jag så himla ledsen. Jag har tidigare alltid varit ganska feg, jag har gillat tryggheten & ogillat förändringar. Detta var en stor förändring i mitt liv. Jag fick sluta mitt jobb, flytta ifrån min familj, mina allra bästa vänner & staden som jag alltid levt i. Jag trodde aldrig för en chans i världen att jag skulle komma att älska Umeå! Nu ser jag förändringar som någonting spännande & allt detta har fått mig att utvecklas så mycket som person! 

Nu efter två år så räknar jag ner dagarna tills jag ska få åka upp till mitt kära Norrland igen! Jag är så glad för att jag vågade lämna allting, för kärleken. Tack Fredrik för att du drog med mig & för livet vi har tillsammans! Jag följer dig överallt <3 

Mitt råd till alla; var inte rädda för förändringar & var inte rädda för att flytta på er lite! 
 Carro

❤️❤️

 2015-08-18    14:21:19
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!