Lycklig!

 2015-04-20    16:18:07   av:Jennyhellstrom
 
Jag är så lycklig just nu! Har precis kommit hem från en dag på praktiken & kom hem med en sån energi därifrån! Alla barnen gör mig så glad! & nu gick jag in på Universitetets hemsida för att kolla om jag hade fått betyg på den sista skrivuppgiften vi gjorde i förra kursen & jag fick VG! Jag trodde ej att jag hade klarat den men så visar det sig istället att jag fått det bästa betyget, så nu är jag så lycklig! 
 
Är så stolt över mig själv över hur bra allting går för mig i skolan. Jag kämpar hårt, får bra betyg och hinner också med mina kära ♥ ibland måste man få skryta över sig själv! 
 
Är dock inte lika lycklig när jag tänker på att fredrik & jag ej kommer att träffas på ca 7veckor. På torsdagmorgon åker han iväg på en Sverigeresa tillsammans med sin klass :( Men jag kommer försöka hålla mig sysselsatt så det skall nog gå bra! Redan nu på fredag så är det tjejkväll hemma hos mig, så bli så himla roligt! Sedan följer det några kvällar med harry potter maraton med några flickor & mycket annat som står på schemat! Värst blir på kvällar & nätter, när det är mörkt & helt tyst. Ingen att se film med, laga mat med, äta med, sova bredvid osv. Förutom katten då ;)
 Daniella

Du är bäst! <3

 2015-04-21    08:45:55
 hannii

Klart du ska vara stolt över dig själv vännen! Du gör de jättebra!
Kram

 2015-04-23    18:46:53     URL: http://obeerghanna.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!