Irriterande saker i vardagen.

 2015-04-29    21:16:20   av:Jennyhellstrom
 
1. Jag avskyr när det blåser. Folk sa till mig innan jag flyttade upp till Norrland att det ej skulle vara samma kyla här som nere i småland, det skulle inte blåsa lika mycket sa dem. Bullshit! När jag cyklar i blåst så är jag inte rolig att ha att göra med kan jag lova. 
 
2. När man har långt hår som fastnar i både bälte & dragkedja på jackan. 
 
3. Att hur noga man än är när man tvättar så är det alltid en strumpa som saknar en partner. 
 
4. Folk som inte kan köra bil. Hur svårt är det att blinka? Hur svårt är det att parkera? Vart tog ni körkort? När folk kör mycket långsammare än vad fartskyltarna visar. Folk som smsar när de kör. Listan kan göras lång på vad som stör mig i trafiken. 
 
5. & sist men inte minst så är det irriterande med människor som har agressiv hund, utan att göra någonting åt det. Det kanske är bra att säga till din hund om den står & skäller på en annan? & nej, det hjälper verkligen inte att du undviker andra hundar genom att gå över till andra sidan gatan, deal with your problem! 
 J

De jobbigaste med långt hår är när man fastnar med håret i bildörren och inser detta bär bilen kör!

 2015-05-05    23:37:31
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!