Fullt upp!

 2015-04-06    17:14:00   av:Jennyhellstrom
Dessa dagar har det varit fullt upp & idag har inte varit ett undantag! I morse åkte jag & mamma upp till a6 för att skriva över mitt mobilabonnemang på mig istället för att det skall stå på mamma. Så fort det står på mig (vilket kommer ta ca 1 vecka) så skall jag avsluta abonnemanget på 3 och istället byta operatör till halebop. Just nu betalar jag mer i månaden för min gamla iphone 4 än vad fredrik betalar för sin nya iphone 6, helt sjukt! 
 
Sedan gick jag runt en sväng på a6 för att hitta en present till mamma som fyller år på fredag! Det blev ett par fina doftljus från HagaHem & en bukett blommor! Pappa hämtade upp mig vid 12.30 och då åkte vi en sväng till farmor där vi fikade & pratade. Åkte sedan hem igen & efter en stund så dök mormor & ceasar upp för ännu mer fika! 
 
 
Nu blir det lite vila här hemma för att sedan åka upp till västersjön tillsammans med fredrik, timmy & daniella! Vi ska gå en liten promenad med hundarna & umgås! Har saknat min fina daniella så mycket ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!