Bra dag!

 2014-10-17    21:11:29   av:Jennyhellstrom
Matte & bullemulle! 

Jag har haft en så bra dag idag! Jag älskar min VFU-plats, alla barnen & personalen <3 efter praktiken idag så fick jag även hoppa in & arbeta några timmar, så roligt att börja få in en fot! Känner verkligen att jag har valt rätt yrke, det är så roligt & så otroligt givande! Känns verkligen som att man gör någon nytta & intryck i människors liv! 

Efter jobbet så åkte jag & Fredrik ner till intersport & kollade på vinterjacka till honom, blev av samma märke & modell som jag har så nu kommer vi att matcha ;D nu ikväll blir det bara att slappa & njuta av helg! 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!