Tänk om...

 2014-11-10    21:00:00   av:Jennyhellstrom
 
Tänk om jag hade haft systrar istället för två bröder? Jag undrar hur livet hade sett ut då, om jag hade varit annorlunda? Vi hade säkerligen bråkat mer än vad jag gör med mina bröder. Om kläder, vem som varit för länge i badrummet, smink, killar och en massa annat som tjejer kan störa sig på! Jag skulle aldrig vilja byta ut mina bröder, de är allt för mig men det är intressant att leka med tanken om de två hade varit flickor istället! :) 

Jag tror personligen att jag hade varit med överbeskydande, även om jag redan är det så hade jag nog intagit den rollen ännu mer om syskonen var tjejer faktiskt. Jag hade nog umgåts mer med mina syskon om de vore tjejer pga kanske mer gemensamma intressen osv. Hade vi varit lika? hm.. nej, nu ska jag sluta fundera, jag är så nöjd över mina fina bröder ♥ Jag tror jag trivs bättre med killar, hade jag haft systrar så hade vi nog blivit galna på varandra! ;)
 Hanniis

Tro mig Jenny, jag har en äldre syster, du hade nog bara bråkat allt med henne. Nu vet jag inte hur det är att ha en äldre bror eftersom att jag själv bara har en lillebror ;) haha!

 2014-11-11    17:53:12     URL: http://obeerghanna.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!