Fråga 010.

 2014-11-21    23:26:00   av:Jennyhellstrom

Tipsa om en lek du lekte som du tycker barn idag borde testa på också

Nej, tyvärr inte. Jag är jättedålig på dessa frågor om min barndom, det jag kommer ihåg är att vi hade 
mycket rollspel, lekte lejon bland annat där jag alltid fick vara lejonpappa för att jag kunde ryta bäst, haha. 
Sen lekte vi typ någon variant av idol på fritids där jag ofta satt i juryn men annars kommer jag ej ihåg 
några speciella lekar så, tyvärr kunde jag ej svara så roligt & givande på denna fråga heller ;) 
 

Nu är det läggdags, har varit en väldigt lång dag & en ännu längre väntas imorgon! PUSS 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!